סיפורו של ד.ב מכור להימורים וקנאביס

בתחילת התהליך הגעתי עם חובות והמחלה הנפשית לא האמנתי שניתן לחשוב אחרת. רציתי להתגרש לברוח מהכל גם אמרתי לעצמי אין סיכוי שאצא מזה גם הימורים, גם גראס, גם נפשי, גם חובות אין אור בקצה.התחלתי טיפולים היה מאוד קשה לקום מהמיטה ולהגיע לטיפול , בתחילת התהליך הצוות סייע לי לקום מהמיטה , חלק מהטיפולים היו אצלי בבית, לאט לאט יצאתי מהמיטה, ישבנו בבית קפה לטיפול, התחלתי להגיע לקליניקה לטיפול , התחלתי להבין שאפשר לנצח את המחלה ממנה אני סובל את מחלת ההתמכרות ואת המחלה הנפשית , לאחר 9 חודשים התחלתי לעבוד ולפרוס את החובות לתשלומים, אשתי ואני מגיעים לטיפול אחת לשבוע והבנתי שבעצם לא אהבתי את עצמי ולכן לא יכולתי לאהוב משהו אחר, אני אוהב את אשתי מתרגש מהילדה שלי שקוראת לי אבא . היום שנה ו 7 חודשים של נקיון אשתי ואני חושבים על הרחבת המשפחה, אני מרוצה מהעבודה שלי , אני נקי מהימורים וסמים, החובות פחתו וכיום אני חייב רק לבנק , אני אוה באת החיים ואוהב את הימים הטובים והפחות טובים שלי למדתי להתמודד עם החיים והפסקתי לברוח , יש לי ימים לא פשוטים אני מתמודד איתם וכשמרגיש שקשה לי מרים טלפון ומבקש עזרה. ד.ב. בן 31 תחלואה כפולה ( נפשי והתמכרות) התמכרות לגראס+ הימורים נקי שנה ו-7 חודשים. נשוי + 1

סיפורו של ד.ב מכור להימורים וקנאביס


בתחילת התהליך הגעתי עם חובות והמחלה הנפשית לא האמנתי שניתן לחשוב אחרת.
רציתי להתגרש לברוח מהכל גם אמרתי לעצמי אין סיכוי שאצא מזה גם הימורים, גם גראס, גם נפשי, גם חובות אין אור בקצה.

התחלתי טיפולים היה מאוד קשה לקום מהמיטה ולהגיע לטיפול , בתחילת התהליך הצוות סייע לי לקום מהמיטה , חלק מהטיפולים היו אצלי בבית, לאט לאט יצאתי מהמיטה, ישבנו בבית קפה לטיפול, התחלתי להגיע לקליניקה לטיפול , התחלתי להבין שאפשר לנצח את המחלה ממנה אני סובל את מחלת ההתמכרות ואת המחלה הנפשית , לאחר 9 חודשים התחלתי לעבוד ולפרוס את החובות לתשלומים, אשתי ואני מגיעים לטיפול אחת לשבוע והבנתי שבעצם לא אהבתי את עצמי ולכן לא יכולתי לאהוב משהו אחר, אני אוהב את אשתי מתרגש מהילדה שלי שקוראת לי אבא .
היום שנה ו 7 חודשים של נקיון אשתי ואני חושבים על הרחבת המשפחה, אני מרוצה מהעבודה שלי , אני נקי מהימורים וסמים, החובות פחתו וכיום אני חייב רק לבנק , אני אוה באת החיים ואוהב את הימים הטובים והפחות טובים שלי למדתי להתמודד עם החיים והפסקתי לברוח , יש לי ימים לא פשוטים אני מתמודד איתם וכשמרגיש שקשה לי מרים טלפון ומבקש עזרה.
ד.ב.
בן 31 תחלואה כפולה ( נפשי והתמכרות) התמכרות לגראס+ הימורים נקי שנה ו-7 חודשים. נשוי + 1

גלילה לראש העמוד