סיפורו של ת.א מכור לאופיאדים ותרופות

ת.א. מכור לאופיאדים תרופות מרשם מזה 10 שנים בן 27 הגעתי לטיפול לאחר 6 סבבים של מרכזי גמילה פרטיים מעל 2 מיליון שח שהורי הוציאו על המרכזיים והסמים . האמת שכאשר הגעתי לפני שנה וחצי גם אני וגם הורי היו מאוד סקפטיים מה מקום פתוח, נותני לי אחריות..... בטוח שאני אבחר לברוח הרי זה מה שאני מכיר ויודע . מהיום הראשון שהגעתי לטיפול נאמר לי מה הולך להיות והאם אני שלם עם ההחלטה שלי כי אחרת זה לא קורה, האם אני רוצה להחלים יותר מההורים שלי ויותר מהצוות שילווה אותי , באותו רגע אמרתי כן , האמת שהרגשתי את העייפות מהסבל , מהשקרים , מהמניפולציות, מהסיפורים . יצאתי מהפגישה והראש רצה לספר לי את הסיפור "מי הם בכלל אני לא שם" ואז קיבלתי טלפון מלבנה שאמרה לי "רק להיום אל תשתמש" מחר יום חדש .... ועבר יום..... וכך כל יום ביומו הגעתי לטיפולים פרטניים, הלכתי לקבוצות NA אחרי יומיים קיבלתי מחזיק של יום נקי , חודש קיבלתי מחזיק של חודש ואז הכינו לי לוז מה עליי לעשות כל יום והתמדתי "מסרתי את עצמי" הבנתי שההצלחה תלוייה הנכונות שלי ברצון שלי בכנות שלי, העיקביות והפעולות שעשיתי יצרו אצלי מחוייבות כלפי עצמי ההרס העצמי התפוגג ולמדתי על עצמי שיש לי תכונו ת טובות ויש לי חיים . היום אני נקי שנה וחודשיים ממשיך ללכת לטיפולים, ממשיך ללכת לקבוצות, מתחיל לחשוב על היום שאחרי לימודים ומאמין שאפשר לנצח את ההתמכרות . חשוב לציין שלמדתי לאהוב אני מטפל בבעיית החיים שלי והיום אפילו כדור לכאב ראש אני לא לוקח לאחר שנים בהם הייתי בטוח שיש לי בעייה פסיכיאטרית כרונית .

סיפורו של ת.א מכור לאופיאדים ותרופות מרשם

ת.א.

מכור לאופיאדים תרופות מרשם מזה 10 שנים בן 27

הגעתי לטיפול לאחר 6 סבבים של מרכזי גמילה פרטיים מעל 2 מיליון שח שהורי הוציאו על המרכזיים והסמים .

האמת שכאשר הגעתי לפני שנה וחצי גם אני וגם הורי היו מאוד סקפטיים מה מקום פתוח, נותני לי אחריות….. בטוח שאני אבחר לברוח הרי זה מה שאני מכיר ויודע .

מהיום הראשון שהגעתי לטיפול נאמר לי מה הולך להיות והאם אני שלם עם ההחלטה שלי כי אחרת זה לא קורה, האם אני רוצה להחלים יותר מההורים שלי ויותר מהצוות שילווה אותי , באותו רגע אמרתי כן , האמת שהרגשתי את העייפות מהסבל , מהשקרים , מהמניפולציות, מהסיפורים .

יצאתי מהפגישה והראש רצה לספר לי את הסיפור "מי הם בכלל אני לא שם" ואז קיבלתי טלפון מלבנה שאמרה לי "רק להיום אל תשתמש" מחר יום חדש …. ועבר יום….. וכך כל יום ביומו הגעתי לטיפולים פרטניים, הלכתי לקבוצות NA אחרי יומיים קיבלתי מחזיק של יום נקי , חודש קיבלתי מחזיק של חודש ואז הכינו לי לוז מה עליי לעשות כל יום והתמדתי "מסרתי את עצמי" הבנתי שההצלחה תלוייה הנכונות שלי ברצון שלי בכנות שלי, העיקביות והפעולות שעשיתי  יצרו אצלי מחוייבות כלפי עצמי ההרס העצמי התפוגג ולמדתי על עצמי שיש לי תכונו ת טובות ויש לי חיים .

היום אני נקי שנה וחודשיים ממשיך ללכת לטיפולים, ממשיך ללכת לקבוצות, מתחיל לחשוב על היום שאחרי לימודים ומאמין שאפשר לנצח את ההתמכרות .

חשוב לציין שלמדתי לאהוב אני מטפל בבעיית החיים שלי והיום אפילו כדור לכאב ראש אני לא לוקח לאחר שנים בהם הייתי בטוח שיש לי בעייה פסיכיאטרית כרונית .

גלילה לראש העמוד