סיפורו של א.ק בן 23 מכור לקנאביס

א.ק.בן 23 מכור לגראס. משך 7 שנים התמכרתי לגראס הייתי 7 חודשים ב-2 מרכזי גמילה יצאתי משם וחזרתי לשימוש נמצא בטיפול של יד ביד מזה שנה וחודש נקי שנה ושבועיים . לפני הגעתי לטיפול לא ידעתי מה זה לשחרר את חבל הטבור מהורי , ביליתי שעות במיטה ושעות בעישונים כל יום כל היום . תוך כדי התהליך הבנתי שיש משהו אחר והגראס הוא בעצם סם מאוד קשה וממכר הגראס ניתק אותי מעצמי, ממשחתי מחבריי הייתי בודד.היום אני נקי מעל שנה, עובד חצי שנה , גר לבד , מגיע לקבוצות NA 3 פעמים בשבוע, הולך לחדר כושר , מגיע לטיפולים ומבין שההחלמה היא לכל חיים היא בעצם "דרך חיים" , למדתי לקחת אחריות על החיים שלי, למדתי שאף אחד לא חייב לי כלום והמחוייבות היא שלי כלפי עצמי , למדתי להעריך ולכבד את הסובבים אותי .

סיפורו של א.ק בן 23 מכור לקנאביס

א.ק.

בן 23 מכור לגראס.
משך 7 שנים התמכרתי לגראס הייתי 7 חודשים ב-2 מרכזי גמילה יצאתי משם וחזרתי לשימוש נמצא בטיפול של יד ביד מזה שנה וחודש נקי שנה ושבועיים .
לפני הגעתי לטיפול לא ידעתי מה זה לשחרר את חבל הטבור מהורי , ביליתי שעות במיטה ושעות בעישונים כל יום כל היום .
תוך כדי התהליך הבנתי שיש משהו אחר והגראס הוא בעצם סם מאוד קשה וממכר הגראס ניתק אותי מעצמי, ממשחתי מחבריי הייתי בודד.

היום אני נקי מעל שנה, עובד חצי שנה , גר לבד , מגיע לקבוצות NA 3 פעמים בשבוע, הולך לחדר כושר , מגיע לטיפולים ומבין שההחלמה היא לכל חיים היא בעצם "דרך חיים" , למדתי לקחת אחריות על החיים שלי, למדתי שאף אחד לא חייב לי כלום והמחוייבות היא שלי כלפי עצמי , למדתי להעריך ולכבד את הסובבים אותי .

גלילה לראש העמוד